Reklamekurs
Få med deg LMIs digitale Reklamekurs torsdag 23. september.
Selve kurset kommer til å gå live digitalt (lenke blir sendt i forkant), med gruppeoppgaver og en felles gjennomgang til slutt. Et profesjonelt team skal lage en webcast av forelesningsdelen og gjennomgangen av gruppeoppgavene, mens selve gruppeoppgavene blir på teams. Deltakerne vil få lenke til sin gruppe, som går via Teams. Kurslederne vil «komme innom» de forskjellige gruppene for faglig veiledning.
Reklamekurset vil omhandle LMIs Bransjeregler. I tillegg til en gjennomgang og oppdatering vil vi redegjøre for følgende:
– Det vil bli gitt en gjennomgang av LMIs Bransjeregler
– Fokus på nyheter for 2021
– Gruppeoppgaver med aktuelle temaer
Fullt program:
09.00- 10.15 LMIs bransjeregler 2021
Ramona Eichenberger og Lars Alnæs, seniorrådgivere i LMI
10.15-10.30 Pause
10.30- 11.15 Obligatorisk informasjon
Kristine Ricaud, LINK Medical
11.15-11.45 Legemiddelverkets kontroll med reklame for legemidler
Christel Nyhus, Statens legemiddelverk
11.45-12.30 Pause
12:30-14:30 Gruppearbeid (på Teams)
14:30 – 15:30 Gjennomgang av gruppeoppgaver og oppsummering
Ramona Eichenberger og Lars Alnæs seniorrådgivere i LMI
Kurset passer for:
Markedssjefer, produktsjefer, reklameansvarlige, legemiddelkonsulenter og andre som arbeider med reklame for reseptpliktige legemidler.
Kurset passer ikke for deg som arbeider hovedsakelig med reklame for OTC-legemidler.
Tid: Torsdag 23. september 2021 – Sted: Digitalt
Kursavgift for medlemmer: Kr 3450,-
Kursavgift for ikke medlemmer: Kr 6900,-
Faktura blir tilsendt – (husk PO nr. dersom ditt firma krever det. Hvis POnr ettersendes er det viktig at det også står navn på deltaker).
Du vil få tilsendt lenker i god tid til kursstart.
Påmelding er stengt for denne hendelsen.