En mer moderne logo og nettside vil være å finne på Farmastat.no fra denne uken av.
– Farmastat har fornyet sitt ansikt utad på nettet. Nettsidene våre på farmastat.no har fått helt nytt design, og vår gamle logo har fått en oppgradering i både farge og form. Det er stadig viktigere å formidle sitt budskap på en tilgjengelig og tydelig måte, og med overgang til nye nettsider har vi fått en praktisk og estetisk plattform å kommunisere på, sier Stian Lekang, nåværende daglig leder i Farmastat.
Utviklingen av nettsiden startet i fjor høst, og det er byrået Konsis som har utviklet den nye nettsiden.
– Kommunikasjonsavdelingen i LMI har også bidratt sterkt til utforming, innhold og logodesign. Farmastat markedsfører ikke bare egne tjenester og produkter, men ønsker også å promotere de tjenestene vi kan tilby gjennom vårt nordiske partnerskap, Nordic Pharma Insights. Da blir det desto viktigere at vårt digitale ansikt utad er oppdatert og tidsriktig, sier Lekang.