Seminar om pressemeldinger
Hva sier reklamereglene om pressemeldinger? Og hva er en god pressemelding, sett fra pressen sted? Og hvem er egentlig pressen? Det kan du lære mer om 25. oktober.
Hva sier reklamereglene om pressemeldinger? Og hva er en god pressemelding, sett fra pressen sted? Og hvem er egentlig pressen? Det kan du lære mer om 25. oktober.
Pressemeldinger er et utfordrende tema i vår bransje. Når slår reklamereglene inn? Og hvem er den egentlige målgruppen? Vi har fått med oss representanter fra pressen – og LMIs compliance-utvalg til å snakke om temaet fra sine ståsteder.
Vi inviterer til seminar i kjelleren hos LMI.
Foreløpig program:
09.00-09:05: Velkommen
Espen Snipstad og Lars Alnæs, LMI
09.05-10.00: Hvorfor utfordringer med pressemeldinger?
Espen Snipstad og Lars Alnæs, LMI
10.00-10.15: Pause
10.15-10.45: NTB – den perfekte pressemelding
Ina Marie Øhre, NTB
10.45-11.15: Institutt for journalistikk – Hvem kan kalle seg presse, forskjellige typer presse, hva skjer i redaksjonene? – og hva er vurderingene av en pressemelding.
Steffen Fjærvik, Institutt for journalistikk
11.15-12.00: Lunsj
12:00-14:00: Gruppearbeid
14:00– 15:30: Debatt og gjennomgang
Kursavgift: Kr 3450,- for medlemmer og 6900,- for ikke-medlemmer
Faktura blir tilsendt – (husk PO nr. dersom ditt firma krever det. Hvis PO-nr ettersendes er det viktig at det også står navn på deltaker).
Kurset passer for:
Markedssjefer, produktsjefer, reklameansvarlige, kommunikasjonssjefer, market access-medarbeidere og andre som arbeider med reklame eller kommunikasjon for reseptpliktige legemidler.
For deg som arbeider i et medlemsfirma som praktiserer begrensing på fysisk deltagelse – ta kontakt med kursleder (Lars Alnæs 901 95 728 / lars@lmi.no)
For medlemmer 3450.00
For ikke-medlemmer 6900.00
Påmelding er stengt for denne hendelsen.